გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნუნუ ჯავახიშვილი xxxxxxxxxx
საგანი: ქიმია
სწავლების საფეხური
/ კლასი: საბაზო / მე-9
მოსწავლეთა რაოდენობა:
17
გაკვეთილის თემა:
მარილები: კლასიფიკაცია,
ქიმიური თვისებები
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლე
·
შეისწავლის
მარილების დასახელებას
·
შეძლებს მარილთა ფორმულების შედგენას
·
იმსჯელებს ქიმიური თვისებების შესახებ და დააკავშირებს
ყოფით ცხოვრებასთან
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი / მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა / ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
(წთ.)
|
1.
1.
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
|
ინდივიდუალური
|
2 წთ.
|
||
2.
2.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურების მიზნით ჯგუფებს მიეცემათ
დავალებები ბარათების სახით, სადაც დასმული იქნება
ხუთ-ხუთი შეკითხვა.
|
ბარათებით გამოკითხვა
|
ჯგუფური
|
კალამი, გამოკითხვის ბარათები
|
7 წთ.
|
3.
|
პასუხების გაზიარება უკუკავშირისა და შეფასების მიზნით
|
მოსწავლეთა შერჩევა ჩხირების გამოყენებით
|
ინდივიდუალური
|
ჩხირები მოსწავლეთა გვარებით
|
3 წთ.
|
4.
|
ახალი მასალის ახსნის მიზნით კლასს ვთავაზობ მინი
ლექციას თემაზე - მარილები, მათი ქიმიური თვისებები, ინტერაქტიული პრეზენტაციის დახმარებით
|
მინი ლექცია ინტერაქტიული პრეზენტაციით / დისკუსია
|
ინდივიდუალური
|
პროექტორი, კომპიუტერი, PPპრეზენტაცია
|
15 წთ.
|
5.
|
ახალი მასალის განმტკიცების მიზნით მოსწავლეებს ურიგდებათ
სამუშაო ფურცლები, სადაც ვალენტობის გათვალისწინებით შეადგენენ მარილთა ფორმულებს.
|
წერილობითი გამოკითხვა
|
კალამი, სამუშაო ფურცლები, პერიოდულობის სისტემა
|
7 წთ.
|
|
6.
|
პასუხების გაზიარება უკუკავშირისა და შეფასების მიზნით
|
მასწავლებელი შემთხვევითობის პრინციპით ირჩევს წყვილებს
ნამუშევრის წარსადგენად
|
2 წთ.
|
||
7.
|
ახალი მასალის განმტკიცების მიზნით, მასწავლებელი
სთავაზობს ინტერაქტიულ პრეზენტაციას - სლაიდზე გამოდის შეკითხვა, მოსწავლეები პასუხობენ,
შემდეგ მასწავლებელი უჩვენებს სწორ ვარიანტს
|
გამოკითხვა პრეზენტაციის მეშვეობით
|
ინდივიდუალური
|
პროექტორი, კომპიუტერი, PPპრეზენტაცია
|
7 წთ.
|
8.
|
საშინაო დავალების მიცემა
|
მთელი კლასი
|
2 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი:
მოსწავლემ შეისწავლა
მარილების დასახელება, თავისუფლად ადგენს მარილთა
ფორმულებს და მსჯელობს მარილთა ქიმიურ თვისებებსა და მათ პრაქტიკულ გამოყენებაზე
შეფასება: განმავითარებელი
/ განმსაზღვრელი
სიტყვიერი კომენტარები თითოეული აქტივობის შემდეგ
ხელმოწერა:
No comments:
Post a Comment